Thursday, February 26, 2009

Losyen pati kuda laut






Pati kuda laut adalah losyen herba yang sangat sesuai untuk urutan.ianya tidak berminyak dan tidak melekit.ia juga mudah menyerap dalam pori pori kulit.pati kuda laut diadun dengan adunan yang sungguh teliti.baunya juga harum dan segar serta aksinya yang sejuk dan panas.khasiat losyen pati kuda laut baik untuk membuang angin angin dalam badan,memecahkan lemak dalam badan serta perut sehingga boleh menurunkan berat badan.ia juga baik untuk sakit perut, kembung,senggugut,ibu ibu yang mengandung serta lepas bersalin.melancarkan peredaran darah,lengoh-lengoh,letih,bengkak,gout,tapak kaki sakit, lutut kaki sakit,sakit pinggang atau belikat,sengal sendi otot,kebas-kebas dan bisa-bisa.
Gunakan tanpa waswas ia bersih,cepat memberi kasan dan di perbuat bahan bahan yang suci serta boleh diguna pada bila bila masa.
coba dulu baru tau.............

9 comments:

  1. Hello, I nak tanya kalau nak order, di mana I boleh beli? Boleh I order online? Tolong jawab pada alekaonu@hotmail.com. Terima kasih!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. Produk ni memang best.. mula2 saya terbau losyen yang ayah saya gunakan. lain dari yang lain. bau segar. bila saya cuba, memang menakjubkan.

    Mohamad Azmi, Sungkai, Perak.

    amisk45@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Macamana saya nak dapatkan produk ini di kawasan saya? (Tanjung Malim, Slim River, Sungkai, Bidor atau Tapah PERAK). Ada stokis terdekat?

    ReplyDelete
  4. salam.... di daerak Kuala Terengganu ada ke pengedar terdekat? saya perlukan sangat losyen ni...! Tolong..!!

    ReplyDelete
  5. saya berada di kuala trg
    kt mana leh saya dapatkan losyen ni
    kalau nak jadi pengedar camne?

    ReplyDelete
  6. nak dapatkan stokis terdekat di kuala trg untuk dapatkan krim ini.
    pls email saya

    noni_skpr@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. mntk no..nk oder through watsap pm me

    adamfaez95@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Salam...sy nak tanya macam mana nak dapatkan losyen ni ye?saya duduk di area seri kembangan,selangor..boleh email saya

    Afiqah_sheikhismail@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. macam mana nak jadi stokis? jadi agent? pls reply me amalina_mz92@ymail.com

    ReplyDelete