Sunday, June 28, 2009

LOSYEN PATI LIMAU&HALIA BARA

Losyen pati limau & halia bara
adalah herba tradisional yang sudah dikenali ramai untuk menyembuhkan pelbagai penyakit,terutama untuk ibu-ibu mengandung dan lepas bersalin.Baunya sedap dan segar,aksinya sejuk terus panas.Ianya berasaskan air.Terus meresap ke pori-pori kulit dan juga tidak melekit.gunakan tanpa was-was,bersih dan suci.Boleh digunakan untuk seisi keluarga.Losyen pati limau & halia bara -Krim yang dirumus dan diadun begitu teliti dan hati-hati diadun dengan pati herba-herba lain yang sudah diketahui khasiatnya dan keampuhannya di dalam penyembuhan.Baik untuk buang angin dalam badan,pecahkan lemak dalam perut dan boleh menurunkan berat badan.Sakit kaki dan tangan,lenguh-lenguh,kaki krem,sakit urat,otot dan sendi,sakit lutut,gaut,pecah kulit,tumit,sakit pinggang,kena gigitan binatang berbisa,serta banyak lagi penyakit yang boleh disembuhkan dengan hanya disapukan sampai meresap.Penggunaannya sangat mudah dan cepat berkesan.
(Cuba dahulu baru tahu).
CARA GUNA :sapukan di tempat yang sakit. kegunaan luaran sahaja ,tidak boleh di minum dan tidak sesuai untuk kanak-kanak.

2 comments:

  1. Salam,
    Saya adalah pengguna baru losyen pati limau & halia bara. Saya telah membeli 1 botol losyen ini secara cuba2 untuk isteri saya. Isteri saya amat berpuas hati. Saya juga telah mengesyorkan losyen ini kepada keluarga, saudara mara dan rakan2. Di manakah saya boleh membeli losyen ini? Bolehkah dilakukan secara internet banking dan di hantar terus ke rumah?email saya pijar7377@gmail.com. - faizal

    ReplyDelete
  2. saya juga menginginkannya. emel saya cthoneysah@yahoo.com

    ReplyDelete